tab dig hurtigt

Velkommen til Hurtigtslank hvor vi vil hjælpe dig med at opnå hurtigt vægttab med artikler og anmeldelser af forskellige diæter og slankemidler.

Vores artikler er skrevet af eksperter der giver deres input om at tabe sig på en sund og stabil måde. Vores anmeldelser er bygget på forskning og videnskab. Vi bedømmer slankeprodukter og diæter på deres resultater og ikke hvad der er populært i nyhederne.

Hvordan du får mest ud vores råd?

Det hele starter med kosten. Se vores afsnit om kost hvis du gerne vil omlægge din livsstil så du bliver slank, energisk og sund! Hvis du leder efter et hurtigt fix så læs vores artikel om slankeprodukter her:

Test af de populære slankemidler på det danske marked

Vi sætter en sund krop som vores første prioritet og anbefaler derfor kun produkter der er 100% naturlige og uden farlige bivirkninger. Vi kigger blandt andet på slankepiller og sammenligner resultater med populære kostplaner og slankemad.

Når det kommer til at tabe sig er der mange forskellige tekniker og metoder. Der er forskel på personer og vores kroppe er alle unikke. Vi anmelder derfor blandt andet:

Hvornår vil vi åbne?

Vi vil starte vores side i slutningen af året. Der kommer til at være meget få websider der kommer til at tilbyde den samme service og viden som vi gør. Vi får de mest anerkendte eksperter til at komme med input til hvad der skaber hurtigt, nemt, sundt og pålideligt vægttab.

På HurtigtSlank vil du kunne sammenlige forskellige kostplaner og kurer og finde den der er optimal for din personlighed og din krop. Husk at vi alle er forskellige og hvad der skaber hurtige resultater for mig virker måske overhoved ikke for dig. Hvis du er interesseret er vi i gang med at åbne en venteliste for dem som vil få først adgang til vores nye side før den åbner for alle. Her vil du have chancen for at læse det sidste nye forskning inden for kost og diæt og få de bedste hjælpemidler til at skabe den krop du ønsker dig. Vær opmærksom på at vi kun har plads til 300 personer og det kommer til at være først til mølle. skrive en email til info@hurtigtslank.dk hvis du kunne være interesseret.

Hold dig opdateret

Vi vil udgive en masse ny information over de næste par uger så kig snart tilbage. Indtil da her er en inspirerende video.

 

Vi vil sætte fokus på at opnå hurtige vægttab helt ned til en uge. Det skal være nemt og hurtigt for ellers er der ikke noget ny viden over det. Vi ved alle at med tilpas mange løbeturer vil vi tabe nogle kiloer. Med en travl hverdag er det ikke altid muligt at skabe tid eller overskud. At finde en genvej gør os ikke dovne. Vi burde bruge vores tid optimalt og på hvad der gør os glade. Hvis vi har redskaber, som slankepiller, der gør livet nemmere for os, burde vi bruge dem i stedet for at gøre livet mere besværligt end nødvendigt.

Det handler om at se Resultater!

De fleste slankekurer virker. Det vigtige er hvor hurtigt de virker! Vi er alle kun mennesker og vi har brug for at se resultater ellers falder vi tilbage i gamle vaner. Det vigtigste du kan gøre for at overholde din kur eller diæt er at holde øje med din fremgang. Skriv din vægt ned, tag dine mål ugentligt og se på dig selv i spejlet. Så snart du kan se fremgang vil det sørge for at du overholder din kur. Der er ikke noget mere inspirerende end at kunne se maven forsvinde eller bukserne blive for store. Derfor er det SÅ vigtigt at se resultater så hurtigt som muligt. Ellers vil den cola eller pizza simpelhen blive for fristende på et tidspunkt.

Den hurtige genvej

Hvad hvis der var en måde hvorpå at du kunne tabe dig hurtigt, med ingen bivirkninger, uden motion og kunne blive ved med at spise lige hvad du ville? Det er hvad slankepillen Garcinia Cambogia lover. Vi vil anmelde pillen og se om det er for godt til at være sandt. Hvem bruger pillen af kendte mennesker og hvilke videnskablige beviser er der for at den skulle virke? Se her hvad vores anmelder siger.

Hvad siger videnskaben?

Her er et udsnit af en artikel som vægttab fra Scientific American. Artiklen er oversat af en maskine så men man forstår dog stadig meningen bag.

Forsøg på at forstå den tilsyneladende evig strøm af næring og næring tilfælde kan være overvældende. Besindede de medfølgende 10 principper vil gøre virksomheden mindre krævende, og tillader dig at bo koncentreret om, hvad der er virkelig vigtigt:

1. Må ikke fokusere på specifikke næring. Vær forsigtig med arrangementer af uforklarlige “superfoods”, du skal forbruge eller “giftige” næring du burde aldrig røre. I modsætning til kvaler over at trykke på en næring eller en suppleant i din kost regime, koncentrere sig om din generelle forbrugende eksempler, som burde optage en masse grøntsager, fødevarer, dyrket fra jorden, hele korn, fisk, grøntsager og gode fedtstoffer, og begrænsede foranstaltninger af raffinerede stivelser, skrald næring, rødt kød, og transfedtsyrer.

2. Kig forbi begrænsede klasser som kulhydrater og kalorier. Talrige spise regime bøger og segl af påtegning på sustenances fremhæve et eller to elementer, for eksempel, den kalorieindhold eller sukker tally, samtidig med kort proces til andre kritiske ting, på samme måde som fiber, natrium, eller transfedt. Den måde, at en burger er lavere i kalorier end en greens ikke væsentlige medføre en mærkbar forbedring valg. Desuden er det kun i lyset af, at produkter af jordens hulning eller korn har medtaget vitaminer betyder ikke sin bemyndigelse. Hvad er bydende nødvendigt er den generelle nærende profil. Du kan få dette fra vidtrækkende næring scoring rammer, for eksempel, Nuval, som positionerer genoprettende effekt af sustenances fokuseret omkring mere end 30 komponenter.

3. Tilsidesættelse trend kost. En masser af arrangementer vægttab garanterer at blødgøre væk pounds hurtigt og effektivt. I hvert fald i det lange løb, er de en gang imellem arbejde. Omkring 95 procent af Weight Watchers i det lange løb generobre kaste pounds. I modsætning til jagt ned nøglen til slankhed, som ikke eksisterer, forsøge at forbruge endnu mere forfriskende og være opmærksom på, i hvilket omfang du expending. Indtrådt med aktivitet, kan denne metode modvirke vægten afhente og, om hvorvidt, føre til vægttab. Også ulig slankning, dens noget du kan være tro mod lange seje træk.

4. Opfatter de brydende punkter i vitaminpiller. Mens vitamin-og mineraltilskud kan hjælpe med at kompensere for mangler af kosttilskud, de for det meste ikke opfylder deres opladning med hensyn til at modvirke sygdom, øge vitalitet, eller forbedre dit generelle velvære. Kosttilskud pack langt mindre nærende slag end næring, som indeholder forskellige kosttilskud, der samarbejder med hinanden og med forskellige sustenances i en blanding af komplekse måder. Efterfølgende kan vitaminpiller ikke gøre op for en unhealthful spise regime. Hvad er mere de kan resultere i skader på off chance for, at du tager alt for specifikke kosttilskud.

5. Se bort velvære fordringer på næring bundter og i kampagner. Et par af sådanne krav, for eksempel dem, der er identificeret med natrium og hypertension, er autoritativt sanktion af FDA, dog generelt ikke. De falder ind under en undtagelsesbestemmelse, der tillader organisationer at udnytte subtile dialekt som “hjælper med at holde op solide kolesteroltal” eller “hjælper hjælpe en sund resistent rammer.” Fordi disse udtryk ikke entydigt sige, at næring modvirker eller behandler sygdom på trods af at det er den ting, at en typisk person vil kunne støtte producenterne behøver ikke at give nogen bekræftelse. Derudover er der ingen strenge definitioner for ofte anvendte udtryk, for eksempel alt fælles, lavt sukkerindhold, og lavet med hele korn eller ægte fødevarer dyrket fra jorden. Siden dens grundlæggende svært at genkende ægte blå og bedrage krav fra beslutningstagere, den bedste fremgangsmåde er at skødesløshed dem alle og få dine data fra Nutrition Facts bord på pakken.

hvordan taber man sig hurtigt

6. Du må ikke blive påvirket af superstjerner. Forskellige kunstnere har skabt bøger presser specifik spise metode regimer, og medierne jævnligt undersøge berømte folks kosten “privilegerede indsigt.” Det kan være fristende at acceptere personer, vi respekterer, der er tynde, spændende og dejlige. Hvorom alting er deres berømmelse og udseende ikke gør dem beføjelser til næring og velvære. På trods af det faktum, at kendte mennesker kan henvise til undersøgelser i den retning kaldes mestre at præsentere deres forsvar, kan deres metoder være deduktivt ufortjent og måske endda ødelæggende. Generelt, som du ikke ville søge at næring specialister til omdirigering, bør du ikke søge for udøvende kunstnere i næring råd.

7. Undersøg meddelelser, før de skal. Broderparten af meldinger om næring og næring er vildledende erklæringer eller inde og ude løgne. I tilfælde af at nogen forskud du en e-mail at hævde, for eksempel, at rapsolie er giftig eller at asparges helbreder tumor, acceptere dens ikke ægte, uanset hvordan eksperimentel det lyder. Sende udokumenterede påstande blot tilføjer til oprustning, bedrag, og uorden.

8. Du må ikke blive påvirket af kun én undersøgelse. Når du oplever nyhedsindslag om den seneste undersøgelse, gør ikke en forhastet dom fokuseret omkring det alene. Husk, at dens kun en lidt af en gåde. Det vigtige er den brede opfattelse, hvad forskerne kalder hele den bekræftelse. For en holdbar diagram af videnskab, se på online-kilder, f.eks Nutrition Kilde fra Harvard School of Public Health, eller bulletiner for eksempel Nutrition Action Health brev Tufts Health & Nutrition Letter, og Berkeley Wellness Letter. På den anden side går til www.pubmed.gov og finde undersøgelse selv.

9. Finde ud af at leve med equivocalness og forandring. Vi har alle brug meget modsatrettede svar. På samme tid, er generelt ikke tænkeligt med hensyn til at spise metode og velvære. Vi har brug for at administrere, og erkende blandt, forskellige nuancer af lys sort. Se, hvordan forskellige former for undersøgelser ledes gør det langt mindre krævende. Ligeledes opfatter at sonderende data ikke mejslet i sten; dens stadig udvikling. Dette indebærer vejledning vil fra og til igen ændre sig som forskere tager i mere. Lad ikke at forvirre dig. I stedet tage fat i forandring og ændre dine kostvaner samme.

10. Glæde i at forbruge! Som jeg sagde mod starten af denne bog, alle de irettesættelser om hvilke sustenances vi bør og ikke bør forbruge kan gøre forbrugende en ubehagelig ærinde. Men det behøver ikke at være sådan. Ved hjælp af videnskab som din assistent, koncentrere sig om de sager, der har den bedste troværdighed og relevans, og blokere resten. På den måde vil du føle mindre overmandet. Mens efter sund næring formaning er afgørende for et godt velbefindende.